Inför januari och februari

Kategori: Allmänt

Jobbat idag, 8-17:30, kom nästan just hem efter att ha varit och givit hästarna kvällsmat med mamma. Imorgon jobbar jag sista dagen på jobbet i Sandviken, sedan är jag "mellan två jobb" i januari och februari. Det är något jag ser framemot då jag inte haft mer än 3 dagar semester i år, dock är det ju trist att jag inte kommer ha något jobb, men jag börjar i Torsåker i mars och det ska bli galet skoj! Längtar verkligen dit, ska försöka lära mig massor med nya saker där och fortsätta bygga vidare på det jag redan kan. Före jag börjar där ska jag se till att få massor med saker gjorda i januari och februari. Mina planer är att åka till Göteborg, en dag i Stockholm, städa ordning i gaderoberna här hemma samt sadelkammaren, TRIMMA hästarna för fullt också. Det är en hel del att beta av, och vi börjar redan imorgon med en tripp till Göteborg. Gillar inte det här med att åka ifrån hästarna, det är den värsta känslan, men Sisca behöver lite vila nu så det passar bäst just nu att åka iväg för sedan börjar träningarna och tävlingarna som jag verkligen inte vill missa. 
 
Ska ta med kalender och försöka planera lite med hästarna på tåget ner och hem, blir tågresa på totalt 10 h. Sedan på lördag kommer vi hem 15:00, då blir det lite trim av Clintan som ska igång och vara redo för MSV C den 24-25/1. Taggad!
Kommentera inlägget här: