En liten uppdatering

Kategori: Allmänt

Det går framåt nu, vilket är riktigt roligt. Motivationen ökar för varje dag som går och det här är det bästa jag vet! Att träna, utvecklas och tävla. Sedan jag skrev sist har jag och Clintan varit iväg på två dressyrtävlingar. Vi har landat på 58-59% i alla klasserna vi startat, två LC:1 och en LB:1. Sisca och jag har varit iväg på en hopptävling, en felfri 90 cm och en 1m med 3 nedslag. Mycket nöjd!
 
Imorgon är det dags för andra omgången i division3 dressyren, vi rider bara lagklassen så det blir en LB:1 för mig och Clintan. Tränade igår och han var jätteduktig, vi fick in en "ny ridning" och jag hoppas att det kan funka imorgon också. 
 
Nu är det snart sommar och solen är underbar, vilket gör det helt underbart att rida ut. Så på söndag blir det en långtur. Sen kommer min helg bestå av trimning, plugg och kanske några promenader om min förkylning vill ge sig. 
Kommentera inlägget här: